החופשה שאחרי החגים: מקדימים, הספונטניים ומה שביניהם

מערכת שורש  יט תשרי, תשפ  10/18/2019

השנה החדשה כבר נכנסה לתוקף, ובין אם אירחתם או התארחתם בחגים אשר באו עלינו לטובה, לכל אחד מאתנו מגיע לצאת לחופשת התרעננות קלילה. בואו לגלות אילו דילים מתאימים לכם לנופש הבא באילת: הזמנה מתוכננת מראש, חופשה ברגע האחרון או חופשה לשבועות הקרובים
.......................

החופשה שאחרי החגים: מקדימים, הספונטניים ומה שביניהם

צילום: איה בן עזרי
למתכננים מראש
אם אתם מרגישים שעדיין מוקדם מדי לצאת לחופשה ישירות אחרי החגים ואתם מעדיפים לתכנן ולסמן את תאריכי החופשה מלכתחילה ביומן, כדאי שתחפשו אחר דילים מיוחדים המיועדים למקדימים להזמין, בדרך כלל בין שלושה עד שישה חודשים לפני התאריך בו תרצו לנפוש.
אמנם זו כבר לא תהיה החופשה שאחרי החגים באופן מידי, אך אין ספק שהיא בהחלט חופשה ששווה לחכות לה.
משתלם מאד לתכנן מראש, היות והדילים מסוג זה יכולים להגיע לעיתים עד 50% הנחה, כך שתוכלו להרוויח חופשה במלונות בסטנדרטים גבוהים, כמו למשל מלונות יוקרה, מלונות בוטיק, מלונות מסוג הכל כלול ועוד מלונות אשר מחירם גבוה יותר במקרה שלא מזמינים את החופשה מראש.
יתרון נוסף הוא כמובן מזג האוויר. אמנם בעוד מספר חודשים כבר יגיע החורף, אבל בעיר אילת מזג האוויר תמיד נעים וחופשה היא עניין רצוי בכל עונה.

לספונטניים
במקרה שאתם מרגישים שהחופשה שלכם צריכה להתקיים עכשיו, כלומר, ממש עכשיו, אל דאגה, גם עבור הספונטניים ביניכם קיימים דילים מעולים במלונות בסגנונות שונים.
פשוט חפשו אחר דילים של הרגע האחרון באילת ומהר מאד תמצאו את עצמכם אורזים ויוצאים לדרך, מהיום למחר ואפילו מהיום להיום.
נופש באילת במזג האוויר הסתווי מומלץ במיוחד, הודות לשמש הנצחית ולאווירה שניתן למצוא אך ורק בעיר הנופש של ישראל.

ומה שביניהם
ובכן, העולם לא מתחלק רק למתכננים מראש או לספונטניים, מה שאומר שגם "אנשי האמצע" יוכלו למצוא את הדיל המשתלם והמדויק ביותר עבורם. אם אתם מעדיפים שלא להזמין את החופשה מספר חודשים מראש אך גם לא רואים את עצמכם בחופשה מהיום להיום או מהיום למחר, פשוט חפשו אחר דילים אקראיים בהתאם לתאריכים המתאימים לכם ביותר.

כמובן שמזג האוויר הנוח והנעים יתאים גם למזמינים חופשה באילת לשבועות הקרובים ואין ספק שניתן למצוא גם דילים מעולים לחופשה הנמצאת על קו התפר שבין הספונטניים למתכננים.

טיפים לכולם
כמו כן, לא משנה לאיזו קבוצה אתם משתייכים, כל אחד מכם יוכל למצוא את הדיל המתאים ביותר עבורו ואפילו לשלב את המחיר בחבילה הכוללת טיסה. פשוט חפשו דילים לאילת כולל טיסה בהתאם למועד בו תהיו מעוניינים לצאת, וכך תוכלו לחסוך זמן וכסף בחבילה אחת.

בנוסף, במהלך החופשה המפנקת שלכם באילת, צאו לחקור את העיר וליהנות ממתחמי הקניות ללא מע''מ, האטרקציות לכל הגילאים, הטיולים הרגליים ומגוון החוויות המתאימות לזוגות או למשפחות.